Pages

29 May 2010

Awas! Link blogspot anda !

tajuk aku merujuk kpd persoalan?kenapa pula?ini nak cerita ni.sabar dulu.ha-ha.okay.benda ni berkaitan dengan blogspot.kalau kauorang silap eja blogspot ni.tak kira la blogpot,blogpsot.memang habis lah.aku dapat tau bila ada satu blog tutorial ni post ka entri dia pasal yang dia tersilap eja link blog dia.contoh: blabla.blogpot.com.keluar benda lain lah.

**pasal bible kot wehh**

tapi.lepas baca entri dia.aku lupa nak berdakwah pula,ha-ha.**gelak pulak?.okay.baru je tadi.kawan aku dari myspace.letak link blogger die kat profile.then.aku ada niat baik nak view saja dia punya blog.tiba-tiba.benda lain pula keluar.macam yang aku kata.


**pasal bible kot wehh**


haha. berape kali aku nak ulang daa..lepas kejadian tadi tu.aku baru teringat nak berdakwah. huhu

aku nasihatkan la dekat kauorang: lupakan je la nak baca site tu kalau tak kuat iman.okay.



**the end**

No comments: